یاوری فر, بابک, محمودی میمند, محمد, کربمی, اوژن, خادمی, سیدموسی. (1398). طراحی مدل هوشمندی بازاریابی با رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری (مطالعه موردی صنعت خودرو داخلی). , 30(شماره 1 (پیاپی 116)), 31-56.
بابک یاوری فر; محمد محمودی میمند; اوژن کربمی; سیدموسی خادمی. "طراحی مدل هوشمندی بازاریابی با رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری (مطالعه موردی صنعت خودرو داخلی)". , 30, شماره 1 (پیاپی 116), 1398, 31-56.
یاوری فر, بابک, محمودی میمند, محمد, کربمی, اوژن, خادمی, سیدموسی. (1398). 'طراحی مدل هوشمندی بازاریابی با رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری (مطالعه موردی صنعت خودرو داخلی)', , 30(شماره 1 (پیاپی 116)), pp. 31-56.
یاوری فر, بابک, محمودی میمند, محمد, کربمی, اوژن, خادمی, سیدموسی. طراحی مدل هوشمندی بازاریابی با رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری (مطالعه موردی صنعت خودرو داخلی). , 1398; 30(شماره 1 (پیاپی 116)): 31-56.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب