عبدالوند, محمد علی, بنی اسدی, مهدی. (1396). شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی بانکداری شرکتی با نقش متغیر میانجی مدیریت ارتباط با مشتری "پژوهش ترکیبی". , 12(35), 19-35.
محمد علی عبدالوند; مهدی بنی اسدی. "شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی بانکداری شرکتی با نقش متغیر میانجی مدیریت ارتباط با مشتری "پژوهش ترکیبی"". , 12, 35, 1396, 19-35.
عبدالوند, محمد علی, بنی اسدی, مهدی. (1396). 'شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی بانکداری شرکتی با نقش متغیر میانجی مدیریت ارتباط با مشتری "پژوهش ترکیبی"', , 12(35), pp. 19-35.
عبدالوند, محمد علی, بنی اسدی, مهدی. شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی بانکداری شرکتی با نقش متغیر میانجی مدیریت ارتباط با مشتری "پژوهش ترکیبی". , 1396; 12(35): 19-35.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب