میرزایی, علی اکبر, قلعه نویی, محمدکریم. (1396). بررسی تأثیر ادراک از منصفانه بودن قیمت بر تمایل به خرید مصرف‌کننده محصولات سامسونگ (مطالعه موردی: شهروندان اراکی). , 12(36), 121-134.
علی اکبر میرزایی; محمدکریم قلعه نویی. "بررسی تأثیر ادراک از منصفانه بودن قیمت بر تمایل به خرید مصرف‌کننده محصولات سامسونگ (مطالعه موردی: شهروندان اراکی)". , 12, 36, 1396, 121-134.
میرزایی, علی اکبر, قلعه نویی, محمدکریم. (1396). 'بررسی تأثیر ادراک از منصفانه بودن قیمت بر تمایل به خرید مصرف‌کننده محصولات سامسونگ (مطالعه موردی: شهروندان اراکی)', , 12(36), pp. 121-134.
میرزایی, علی اکبر, قلعه نویی, محمدکریم. بررسی تأثیر ادراک از منصفانه بودن قیمت بر تمایل به خرید مصرف‌کننده محصولات سامسونگ (مطالعه موردی: شهروندان اراکی). , 1396; 12(36): 121-134.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب