حشمتی, ابراهیم, سعیدنیا, حمیدرضا, بدیع زاده, علی. (1397). بررسی عوامل تأثیرگذار بر مدیریت تجربه مشتری با تأکید بر شاخص‌های بانکی (مطالعه موردی: بانک مسکن شهر کرمانشاه). , 13(38), 1-14.
ابراهیم حشمتی; حمیدرضا سعیدنیا; علی بدیع زاده. "بررسی عوامل تأثیرگذار بر مدیریت تجربه مشتری با تأکید بر شاخص‌های بانکی (مطالعه موردی: بانک مسکن شهر کرمانشاه)". , 13, 38, 1397, 1-14.
حشمتی, ابراهیم, سعیدنیا, حمیدرضا, بدیع زاده, علی. (1397). 'بررسی عوامل تأثیرگذار بر مدیریت تجربه مشتری با تأکید بر شاخص‌های بانکی (مطالعه موردی: بانک مسکن شهر کرمانشاه)', , 13(38), pp. 1-14.
حشمتی, ابراهیم, سعیدنیا, حمیدرضا, بدیع زاده, علی. بررسی عوامل تأثیرگذار بر مدیریت تجربه مشتری با تأکید بر شاخص‌های بانکی (مطالعه موردی: بانک مسکن شهر کرمانشاه). , 1397; 13(38): 1-14.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب