کارگر ده بیدی, نوید, انصاری سامانی, حبیب. (1399). ارزیابی عوامل موثر بر تمایل به پرداخت مصرف‌کنندگان شیراز به منظور بهره‌مندی از محصول گوجه فرنگی ارگانیک: کاربرد روش دو مرحله‌ای هکمن. , 22(7), 43-56. doi: 10.22034/jest.2019.27551.3659
نوید کارگر ده بیدی; حبیب انصاری سامانی. "ارزیابی عوامل موثر بر تمایل به پرداخت مصرف‌کنندگان شیراز به منظور بهره‌مندی از محصول گوجه فرنگی ارگانیک: کاربرد روش دو مرحله‌ای هکمن". , 22, 7, 1399, 43-56. doi: 10.22034/jest.2019.27551.3659
کارگر ده بیدی, نوید, انصاری سامانی, حبیب. (1399). 'ارزیابی عوامل موثر بر تمایل به پرداخت مصرف‌کنندگان شیراز به منظور بهره‌مندی از محصول گوجه فرنگی ارگانیک: کاربرد روش دو مرحله‌ای هکمن', , 22(7), pp. 43-56. doi: 10.22034/jest.2019.27551.3659
کارگر ده بیدی, نوید, انصاری سامانی, حبیب. ارزیابی عوامل موثر بر تمایل به پرداخت مصرف‌کنندگان شیراز به منظور بهره‌مندی از محصول گوجه فرنگی ارگانیک: کاربرد روش دو مرحله‌ای هکمن. , 1399; 22(7): 43-56. doi: 10.22034/jest.2019.27551.3659


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب