شادجو, نرگس, ساروخانی, باقر, نوابخش, مهرداد. (1398). بررسی جامعه شناختی تبلیغات رسانه ای (تلویزیون) و تاثیر آن بر مصرف کالاهای خانگی (تحقیقی در تهران 1394). , 11(شماره 3 (پیاپی 43)), 55-63.
نرگس شادجو; باقر ساروخانی; مهرداد نوابخش. "بررسی جامعه شناختی تبلیغات رسانه ای (تلویزیون) و تاثیر آن بر مصرف کالاهای خانگی (تحقیقی در تهران 1394)". , 11, شماره 3 (پیاپی 43), 1398, 55-63.
شادجو, نرگس, ساروخانی, باقر, نوابخش, مهرداد. (1398). 'بررسی جامعه شناختی تبلیغات رسانه ای (تلویزیون) و تاثیر آن بر مصرف کالاهای خانگی (تحقیقی در تهران 1394)', , 11(شماره 3 (پیاپی 43)), pp. 55-63.
شادجو, نرگس, ساروخانی, باقر, نوابخش, مهرداد. بررسی جامعه شناختی تبلیغات رسانه ای (تلویزیون) و تاثیر آن بر مصرف کالاهای خانگی (تحقیقی در تهران 1394). , 1398; 11(شماره 3 (پیاپی 43)): 55-63.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب