قیم اعلایی, کیوان, اسماعیل پور, حسن, سعیدنیا, حمیدرضا, حق شناس, فریده. (1397). ارائه مدل مفهومی مدیریت تجربه مشتریان از وابستگی به برند براساس نظریه داده بنیاد. , 13(39), 19-36.
کیوان قیم اعلایی; حسن اسماعیل پور; حمیدرضا سعیدنیا; فریده حق شناس. "ارائه مدل مفهومی مدیریت تجربه مشتریان از وابستگی به برند براساس نظریه داده بنیاد". , 13, 39, 1397, 19-36.
قیم اعلایی, کیوان, اسماعیل پور, حسن, سعیدنیا, حمیدرضا, حق شناس, فریده. (1397). 'ارائه مدل مفهومی مدیریت تجربه مشتریان از وابستگی به برند براساس نظریه داده بنیاد', , 13(39), pp. 19-36.
قیم اعلایی, کیوان, اسماعیل پور, حسن, سعیدنیا, حمیدرضا, حق شناس, فریده. ارائه مدل مفهومی مدیریت تجربه مشتریان از وابستگی به برند براساس نظریه داده بنیاد. , 1397; 13(39): 19-36.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب