نایب زاده, شهناز, جعفریان, حانیه. (1398). بررسی تأثیر ایدئولوژی‌های اخلاقی بر ارزیابی مصرف‌کننده از محصول و شرکت با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی سازمان. , 14(42), 23-42.
شهناز نایب زاده; حانیه جعفریان. "بررسی تأثیر ایدئولوژی‌های اخلاقی بر ارزیابی مصرف‌کننده از محصول و شرکت با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی سازمان". , 14, 42, 1398, 23-42.
نایب زاده, شهناز, جعفریان, حانیه. (1398). 'بررسی تأثیر ایدئولوژی‌های اخلاقی بر ارزیابی مصرف‌کننده از محصول و شرکت با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی سازمان', , 14(42), pp. 23-42.
نایب زاده, شهناز, جعفریان, حانیه. بررسی تأثیر ایدئولوژی‌های اخلاقی بر ارزیابی مصرف‌کننده از محصول و شرکت با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی سازمان. , 1398; 14(42): 23-42.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب