حاجی علی اکبری, فیروزه, موسوی, نرگس. (1398). تأثیر مؤلفه‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی از طریق ارزش ویژه برند بر پاسخ‌دهی مشتریان در صنعت گردشگری (مطالعه موردی: شهرستان ابهر). , 14(42), 57-76.
فیروزه حاجی علی اکبری; نرگس موسوی. "تأثیر مؤلفه‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی از طریق ارزش ویژه برند بر پاسخ‌دهی مشتریان در صنعت گردشگری (مطالعه موردی: شهرستان ابهر)". , 14, 42, 1398, 57-76.
حاجی علی اکبری, فیروزه, موسوی, نرگس. (1398). 'تأثیر مؤلفه‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی از طریق ارزش ویژه برند بر پاسخ‌دهی مشتریان در صنعت گردشگری (مطالعه موردی: شهرستان ابهر)', , 14(42), pp. 57-76.
حاجی علی اکبری, فیروزه, موسوی, نرگس. تأثیر مؤلفه‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی از طریق ارزش ویژه برند بر پاسخ‌دهی مشتریان در صنعت گردشگری (مطالعه موردی: شهرستان ابهر). , 1398; 14(42): 57-76.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب