منوچهری, جاسم. (1398). احساسات اخلاقی مصرف‌کننده در بازاریابی ورزشی: توسعه یک مقیاس. , 14(43), 75-88.
جاسم منوچهری. "احساسات اخلاقی مصرف‌کننده در بازاریابی ورزشی: توسعه یک مقیاس". , 14, 43, 1398, 75-88.
منوچهری, جاسم. (1398). 'احساسات اخلاقی مصرف‌کننده در بازاریابی ورزشی: توسعه یک مقیاس', , 14(43), pp. 75-88.
منوچهری, جاسم. احساسات اخلاقی مصرف‌کننده در بازاریابی ورزشی: توسعه یک مقیاس. , 1398; 14(43): 75-88.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب