خادمی, علی اکبر, فرازنده, هانیه. (1398). بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت ارتباط مشتری در خلق ارزش برند و قصد خرید آنلاین (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی شهر تهران). , 14(44), 41-59.
علی اکبر خادمی; هانیه فرازنده. "بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت ارتباط مشتری در خلق ارزش برند و قصد خرید آنلاین (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی شهر تهران)". , 14, 44, 1398, 41-59.
خادمی, علی اکبر, فرازنده, هانیه. (1398). 'بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت ارتباط مشتری در خلق ارزش برند و قصد خرید آنلاین (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی شهر تهران)', , 14(44), pp. 41-59.
خادمی, علی اکبر, فرازنده, هانیه. بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت ارتباط مشتری در خلق ارزش برند و قصد خرید آنلاین (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی شهر تهران). , 1398; 14(44): 41-59.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب