قائدامینی هارونی, عباس, ابراهیم زاده دستجردی, رضا, صادقی ده چشمه, مهرداد, عبدی, حمیرا. (1398). بررسی تأثیر تبلیغات محیطی با نقش میانجی ارزش ویژه برند بر تصویر برند از دیدگاه مشتریان فروشگاه‌های ورزشی شهر اصفهان (مورد مطالعه: برند پوشاک ورزشی درفش). , 14(44), 73-94.
عباس قائدامینی هارونی; رضا ابراهیم زاده دستجردی; مهرداد صادقی ده چشمه; حمیرا عبدی. "بررسی تأثیر تبلیغات محیطی با نقش میانجی ارزش ویژه برند بر تصویر برند از دیدگاه مشتریان فروشگاه‌های ورزشی شهر اصفهان (مورد مطالعه: برند پوشاک ورزشی درفش)". , 14, 44, 1398, 73-94.
قائدامینی هارونی, عباس, ابراهیم زاده دستجردی, رضا, صادقی ده چشمه, مهرداد, عبدی, حمیرا. (1398). 'بررسی تأثیر تبلیغات محیطی با نقش میانجی ارزش ویژه برند بر تصویر برند از دیدگاه مشتریان فروشگاه‌های ورزشی شهر اصفهان (مورد مطالعه: برند پوشاک ورزشی درفش)', , 14(44), pp. 73-94.
قائدامینی هارونی, عباس, ابراهیم زاده دستجردی, رضا, صادقی ده چشمه, مهرداد, عبدی, حمیرا. بررسی تأثیر تبلیغات محیطی با نقش میانجی ارزش ویژه برند بر تصویر برند از دیدگاه مشتریان فروشگاه‌های ورزشی شهر اصفهان (مورد مطالعه: برند پوشاک ورزشی درفش). , 1398; 14(44): 73-94.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب