خانمحمدی, فاطمه, خون سیاوش, محسن, عبدالوند, محمد علی. (1398). بررسی تأثیر مشتری‌مداری بر عملکرد صادراتی شرکت‌های صادرکننده لوازم منزل با در نظر گرفتن تأثیر اعتماد، ارتباطات و تعهد رفتاری به کمک روش بیزی. , 14(45), 91-106.
فاطمه خانمحمدی; محسن خون سیاوش; محمد علی عبدالوند. "بررسی تأثیر مشتری‌مداری بر عملکرد صادراتی شرکت‌های صادرکننده لوازم منزل با در نظر گرفتن تأثیر اعتماد، ارتباطات و تعهد رفتاری به کمک روش بیزی". , 14, 45, 1398, 91-106.
خانمحمدی, فاطمه, خون سیاوش, محسن, عبدالوند, محمد علی. (1398). 'بررسی تأثیر مشتری‌مداری بر عملکرد صادراتی شرکت‌های صادرکننده لوازم منزل با در نظر گرفتن تأثیر اعتماد، ارتباطات و تعهد رفتاری به کمک روش بیزی', , 14(45), pp. 91-106.
خانمحمدی, فاطمه, خون سیاوش, محسن, عبدالوند, محمد علی. بررسی تأثیر مشتری‌مداری بر عملکرد صادراتی شرکت‌های صادرکننده لوازم منزل با در نظر گرفتن تأثیر اعتماد، ارتباطات و تعهد رفتاری به کمک روش بیزی. , 1398; 14(45): 91-106.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب