سلام زاده, آیدین, تاج پور, مهدی, حسینی, الهه. (1399). بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینانه. , 15(شماره 1), 111-124.
آیدین سلام زاده; مهدی تاج پور; الهه حسینی. "بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینانه". , 15, شماره 1, 1399, 111-124.
سلام زاده, آیدین, تاج پور, مهدی, حسینی, الهه. (1399). 'بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینانه', , 15(شماره 1), pp. 111-124.
سلام زاده, آیدین, تاج پور, مهدی, حسینی, الهه. بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینانه. , 1399; 15(شماره 1): 111-124.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب