- آذر عادل مؤمنی، منصور، (1380), «آمار و کارُبرد آن در مدیریت»، جلد دوم، چاپ پنجم، تهران : انتشارات سمت.
- احمد پور، محمود و دیگران.، (1383)، تجارب کارآفرینی در کشورهای منتخب، تهران: مؤسسه انتشارات امیرکبیر.
- احمد پور، محمود.، (1381)، کارآفرینی، تهران: انتشارات پردیس.
- احمدپور، محمود.، (1378)، کارآفرینی: تعاریف، نظریات، الگوها، انتشارات پردیس.134-140
- اسکندانی ،حمید، ویژگی های کارآفرین وکارآفرینان ایرانی ،مجله صنعت ومطبوعات،شماره 76، ادیبهشت 1379،ص72.
- الوانی، سید مهدی.، (1380)، تصمیم گیری و تعیین خط و مشی دولتی، تهران: انتشارات سمت.
- الوانی، سید مهدی.، (1380)، مدیریت عمومی،نشر نی.
- ایران نژاد پاریزی، مهدی، (1378)، «روشهای تحقیق در علوم اجتماعی»، تهران، نشر میدان.
- بهزادیان نژاد، قربان، ضرورت توجه به کارآفرینی و فناوریهای های پیشرفته ، مجموعه مقالات کارآفرینی و فناوری پیشرفته ، 1380.
- خاکی، غلامرضا، (1379)، «روش تحقیق در مدیریت»، تهران : مرکز انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی.
- دلاور، علی، 1380، «مبانی نظری و عملی پژوهش در علوم انسانی و اجتماعی»، تهران : انتشارات رشد.
- دهقانی زاده ، محمود 1386، بررسی موانع کارآفرینی سازمانی در میان پرسنل وزارت کشور، رساله کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل، گروه تحصیلات تکمیلی مدیریت
- سرمد، زهره، بازرگان، عباس، حجازی، الهه،(1380)، «روشهای تحقیق در علوم رفتاری»، چاپ پنجم تهران : انتشارات آگاه.
- سکاران, اوما 1381، «روش تحقیق در مدیریت» ترجمة محمد صائبی و شیرازی»، چاپ اول، تهران : مرکز آموزش مدیریت دولتی.
- صمد آقایی ، جلیل ، سازمان های کار آفرین ، مرکز انتشارات مرکز آموزش مدیریت دولتی ، چاپ اول ، 1378 ، ص 4.
- کلاین، پل، 1380،«راهنمای آسان تحلیل عاملی»، چاپ اول، تهران: انتشارات سمت.
- کوراتکو، دانلد اف. و هاجتس، ریچارد ام 1383 کارآفرینی، ترجمه ابراهیم عامل محرابی و محسن تبرائی، مشهد، دانشگاه فردوسی مشهد.
- نگهبان، علیرضا، 1382، «راهنمای روش تحقیق به کمک پرسشنامه 11.5 SPSS»، تهران، انتشارات جهاد دانشگاهی
- Bok, D. (2003). Universities in the Market Place. The Commercialization of Higher Education, University of Exeter.
- Borins, S (1998), what border: public mamagement innovation in the united state and Canada, paper presented at the 1998 international public management.
- Bose, R, (2008), “Competitive Intelligent process and Tools for Intelligence Analysis, Journal of Industrial Management & Data Systems, Vol. 108 No. 4. pp. 510-528.
- Brush.C .G, (2008), “Pioneering strategies for entrepreneurial success”, Kelley School of Business.
- Burch John G. (2007). Entrepreneur Wikipdia – The Free encyclopedia.
- Cadogan W. John, Sundqvist Sanna, Salminen T. Risto and Puumalainen Kaisu,( 2002), Market-oriented behavior: comparing service with product exporters, European Journal of Marketing, 36, 9/10: 1076-1102.
- Calof, (2008), "Competitive intelligence a practitioner, academic and inter-disciplinary perspective", European Journal of Marketing, Vol. 42 No. 7/8, pp. 717-730.
- Canongia, (2007),"Synergybetween Competitive Intelligence (CI), Knowledge Management (KM) and Technological Foresight (TF) as a strategic model of prospecting the use of biotechnology in the development of drugs against breast cancer", Biotechnology Advances, 25 57–74.
- Careland J. W & Careland J .A. (1991). An empirical investigation in to the distinctions between male.
- Castro Carmen Barroso, Enrique Martın Armario and Maria Elena Sanchez Del Rio (2005),"Consequences of market orientation for customers and employees", European Journal of Marketing, Vol. 39 No. 5/6, pp. 646-675.
- Chang, J. (1998). Model of corporate entrepreneurship: Intrapreneurship and exopreneurship. Borneo Review, 9(2), 187−213.
- Chang, S. E. & Lin, C.S. (2007) "Exploring Organizational Culture for Information Security Management", Industrial Management & Data Systems 107(3): 438-458.
- Chen, Y.S.; Lin. N.J.J. and Chang, C.H (2009), the positive effects of relationship learning and absorptive capacity on innovation performance and competitive advantage in industrial markets, Industrial Marketing Management, 38(2), 152–158.
- Churchill, G.A. Jr. A paradigm for developing better measures of marketing constructs. Journal of Marketing Research, 16, 1979, pp: 64–73.
- Clark, B. (2004). Delineating the Character of the Entrepreneurial University (Vol. 17): Higher Education Policy.
- Clark, B.R. (1998). Creating Entrepreneurial Universities. Organizational Pathways of Transformation: Pergamon IAU Press.
- Conca, F. J. And Llopis, J., And Tarí, J. J., Development of a measure to assess quality management in ertified firms. European journal of operational research, 156, 2004, pp: 683-697.
- Cooper, J. R. (1998). A multidimensional approach to the adoption of innovation. Management Decision, 36(8), 493−502.
- Covin, J. G., & Slevin, D. P. (1991), a conceptual model of entrepreneurship as firm behavior. Entrepreneurship Theory and Practice, 7−25.
- Covin, J.G., & Slevin, D.P. (1990). Competitive aggressiveness, environmental context, and small firm performance. Entrepreneurship Theory & Practice, 14(4):35-50.
- Covin, J.G., Slevin, D.P., & Heeley, M.B. (2000). Pioneers and followers: Competitive tactics, environment, and firm growth. Journal of Business Venturing, 15(2), 175- 210.
- Cronbach, L. J. Coefficient alpha and the internal structure of test. Psychometrica, 16, 1951, pp. 297-334.
- Cumming, B. S. (1998). Innovation overview and future challenges. European Journal of Innovation Management, 1(1), 21−29.
- Daft R. L., (2006). The New era of Management, India Edition, Thomson, south.
- Daft, R.L., Sormunen, J. and Parks, D, (1988), “Chief executive scanning, nvironmental characteristics and company performance: an empirical study”, Strategic Management.
- Damanpour, F. (1991).Organizational nnovation: A meta-analysis of effects of determinants and moderators. Academy of Management Journal, 34(3), 555−590.
- Davis, M. (2004), using business intelligence for competitive advantage, available at: www.knowledgepoint.com.au/business intelligence/Articles/BI MD001 b.htm.
- Deal, T, and Kennedy. A. (1992). Corporate Cultures: The Rites and Rituals of Corporate Life. Reading. MA: Addison-Wesley
- Deshpande R., Farely J. U. and Webster E. F. Jr.,(1993). Corporate culture, customer orientation and innovativeness in Japanese firms, Journal of Markeitng, 57, January: 23-27.
- Echols, A. E., & Neck, C. P. (1998). The impact of behaviours and structure on corporate entrepreneurial success. Journal of Managerial Psychology, 13(1/2), 38−46.
- -Journal, Vol. 9, pp. 123-9.
- Michael, L. (1998). “Collective Entrepreneurship: the Mobilization of College and University Recycling Coordinators”. [DOI: 10.1108/ 09534819810369572]. Journal of Organizational Change Management, 11(1): 50-69.
- Wright, M.; S. Birley and S. Mosey (2004). Entrepreneurship and University Technology.
|