علیزاده, محمد, رحیمی, محمد, اسماعیلی, سعیده, ازهری, سونیا. (1399). بررسی تأثیر آمیخته‌ بازاریابی بر ارزش ادراک شده، تصویر مقصد و وفاداری گردشگران در راستای توسعه پایدار گردشگری (مطالعه موردی: شهر ساحلی آستارا). , 12(شماره 2 (پیاپی46)), 163-176.
محمد علیزاده; محمد رحیمی; سعیده اسماعیلی; سونیا ازهری. "بررسی تأثیر آمیخته‌ بازاریابی بر ارزش ادراک شده، تصویر مقصد و وفاداری گردشگران در راستای توسعه پایدار گردشگری (مطالعه موردی: شهر ساحلی آستارا)". , 12, شماره 2 (پیاپی46), 1399, 163-176.
علیزاده, محمد, رحیمی, محمد, اسماعیلی, سعیده, ازهری, سونیا. (1399). 'بررسی تأثیر آمیخته‌ بازاریابی بر ارزش ادراک شده، تصویر مقصد و وفاداری گردشگران در راستای توسعه پایدار گردشگری (مطالعه موردی: شهر ساحلی آستارا)', , 12(شماره 2 (پیاپی46)), pp. 163-176.
علیزاده, محمد, رحیمی, محمد, اسماعیلی, سعیده, ازهری, سونیا. بررسی تأثیر آمیخته‌ بازاریابی بر ارزش ادراک شده، تصویر مقصد و وفاداری گردشگران در راستای توسعه پایدار گردشگری (مطالعه موردی: شهر ساحلی آستارا). , 1399; 12(شماره 2 (پیاپی46)): 163-176.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب