ولی پور, علی, نورائی, محمود, کاوش, کامیار. (1399). پیامدهای اجرای بازاریابی علّی در سیستم بانکی و تأثیر آن بر وفادارسازی مشتریان به بانک‌ها. , 15(46), 89-106.
علی ولی پور; محمود نورائی; کامیار کاوش. "پیامدهای اجرای بازاریابی علّی در سیستم بانکی و تأثیر آن بر وفادارسازی مشتریان به بانک‌ها". , 15, 46, 1399, 89-106.
ولی پور, علی, نورائی, محمود, کاوش, کامیار. (1399). 'پیامدهای اجرای بازاریابی علّی در سیستم بانکی و تأثیر آن بر وفادارسازی مشتریان به بانک‌ها', , 15(46), pp. 89-106.
ولی پور, علی, نورائی, محمود, کاوش, کامیار. پیامدهای اجرای بازاریابی علّی در سیستم بانکی و تأثیر آن بر وفادارسازی مشتریان به بانک‌ها. , 1399; 15(46): 89-106.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب