محمودزاده, مهدی, ذوالفقار دهنوی, حسین. (1399). بررسی عوامل مؤثر بر مصرف‌کنندگان خرید اینترنتی با روش گرند تئوری. , 15(46), 107-124.
مهدی محمودزاده; حسین ذوالفقار دهنوی. "بررسی عوامل مؤثر بر مصرف‌کنندگان خرید اینترنتی با روش گرند تئوری". , 15, 46, 1399, 107-124.
محمودزاده, مهدی, ذوالفقار دهنوی, حسین. (1399). 'بررسی عوامل مؤثر بر مصرف‌کنندگان خرید اینترنتی با روش گرند تئوری', , 15(46), pp. 107-124.
محمودزاده, مهدی, ذوالفقار دهنوی, حسین. بررسی عوامل مؤثر بر مصرف‌کنندگان خرید اینترنتی با روش گرند تئوری. , 1399; 15(46): 107-124.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب