یونس فر, سید محمد, صنایعی, علی, شاهین, آرش. (1391). میزان حاکمیت مولفه های بازاریابی داخلی و تاثیر آن بر توسعه کیفیت خدمات در بیمارستان افشار یزد. , 7(شماره 16), 100-108.
سید محمد یونس فر; علی صنایعی; آرش شاهین. "میزان حاکمیت مولفه های بازاریابی داخلی و تاثیر آن بر توسعه کیفیت خدمات در بیمارستان افشار یزد". , 7, شماره 16, 1391, 100-108.
یونس فر, سید محمد, صنایعی, علی, شاهین, آرش. (1391). 'میزان حاکمیت مولفه های بازاریابی داخلی و تاثیر آن بر توسعه کیفیت خدمات در بیمارستان افشار یزد', , 7(شماره 16), pp. 100-108.
یونس فر, سید محمد, صنایعی, علی, شاهین, آرش. میزان حاکمیت مولفه های بازاریابی داخلی و تاثیر آن بر توسعه کیفیت خدمات در بیمارستان افشار یزد. , 1391; 7(شماره 16): 100-108.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب