وظیفه دوست, حسین, حریری, مه سا. (1391). بررسی تاثیر استراتژی تعمیم برند بر تصویر آن در حوزه محصولات تند مصرف و خدمات. , 7(شماره 15), 41-66.
حسین وظیفه دوست; مه سا حریری. "بررسی تاثیر استراتژی تعمیم برند بر تصویر آن در حوزه محصولات تند مصرف و خدمات". , 7, شماره 15, 1391, 41-66.
وظیفه دوست, حسین, حریری, مه سا. (1391). 'بررسی تاثیر استراتژی تعمیم برند بر تصویر آن در حوزه محصولات تند مصرف و خدمات', , 7(شماره 15), pp. 41-66.
وظیفه دوست, حسین, حریری, مه سا. بررسی تاثیر استراتژی تعمیم برند بر تصویر آن در حوزه محصولات تند مصرف و خدمات. , 1391; 7(شماره 15): 41-66.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب