کیا, علی رضا. (1391). بررسی تاثیر تداعی توانایی شرکت و آگاهی از برند بر تمایل به خرید مجدد و نقش میانجی درک از کیفیت محصول و تداعی برند در فرآیند تصمیم گیری خرید. , 7(شماره 14), 89-103.
علی رضا کیا. "بررسی تاثیر تداعی توانایی شرکت و آگاهی از برند بر تمایل به خرید مجدد و نقش میانجی درک از کیفیت محصول و تداعی برند در فرآیند تصمیم گیری خرید". , 7, شماره 14, 1391, 89-103.
کیا, علی رضا. (1391). 'بررسی تاثیر تداعی توانایی شرکت و آگاهی از برند بر تمایل به خرید مجدد و نقش میانجی درک از کیفیت محصول و تداعی برند در فرآیند تصمیم گیری خرید', , 7(شماره 14), pp. 89-103.
کیا, علی رضا. بررسی تاثیر تداعی توانایی شرکت و آگاهی از برند بر تمایل به خرید مجدد و نقش میانجی درک از کیفیت محصول و تداعی برند در فرآیند تصمیم گیری خرید. , 1391; 7(شماره 14): 89-103.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب