حقیقی, محمد, سعیدنیا, حمیدرضا, کیانوش قویم, غزال. (1390). نقش رضایت احساسی در تمایلات رفتاری مشتریان در ارتباط با کیفیت خدمت در صنعت هتل داری. , 6(شماره 12), 45-62.
محمد حقیقی; حمیدرضا سعیدنیا; غزال کیانوش قویم. "نقش رضایت احساسی در تمایلات رفتاری مشتریان در ارتباط با کیفیت خدمت در صنعت هتل داری". , 6, شماره 12, 1390, 45-62.
حقیقی, محمد, سعیدنیا, حمیدرضا, کیانوش قویم, غزال. (1390). 'نقش رضایت احساسی در تمایلات رفتاری مشتریان در ارتباط با کیفیت خدمت در صنعت هتل داری', , 6(شماره 12), pp. 45-62.
حقیقی, محمد, سعیدنیا, حمیدرضا, کیانوش قویم, غزال. نقش رضایت احساسی در تمایلات رفتاری مشتریان در ارتباط با کیفیت خدمت در صنعت هتل داری. , 1390; 6(شماره 12): 45-62.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب