خیری, بهرام, قاسمی, بهروز, میرابی, وحیدرضا, قلی پور سنگلجی, پویا. (1390). بررسی تاثیر ابزارهای سنتی بازاریابی سیاسی بر رفتار رای دهندگان. , 6(شماره 12), 100-112.
بهرام خیری; بهروز قاسمی; وحیدرضا میرابی; پویا قلی پور سنگلجی. "بررسی تاثیر ابزارهای سنتی بازاریابی سیاسی بر رفتار رای دهندگان". , 6, شماره 12, 1390, 100-112.
خیری, بهرام, قاسمی, بهروز, میرابی, وحیدرضا, قلی پور سنگلجی, پویا. (1390). 'بررسی تاثیر ابزارهای سنتی بازاریابی سیاسی بر رفتار رای دهندگان', , 6(شماره 12), pp. 100-112.
خیری, بهرام, قاسمی, بهروز, میرابی, وحیدرضا, قلی پور سنگلجی, پویا. بررسی تاثیر ابزارهای سنتی بازاریابی سیاسی بر رفتار رای دهندگان. , 1390; 6(شماره 12): 100-112.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب