تاروردیان, سپهر, روستا, احمد, حیدرزاده, کامبیز, اسفیدانى, محمد رحیم. (1399). پیش بینی برند سازی فراگیر بر اساس رویکرد کیفی و کمی. , 31(شماره 2 (پیاپی 121)), -.
سپهر تاروردیان; احمد روستا; کامبیز حیدرزاده; محمد رحیم اسفیدانى. "پیش بینی برند سازی فراگیر بر اساس رویکرد کیفی و کمی". , 31, شماره 2 (پیاپی 121), 1399, -.
تاروردیان, سپهر, روستا, احمد, حیدرزاده, کامبیز, اسفیدانى, محمد رحیم. (1399). 'پیش بینی برند سازی فراگیر بر اساس رویکرد کیفی و کمی', , 31(شماره 2 (پیاپی 121)), pp. -.
تاروردیان, سپهر, روستا, احمد, حیدرزاده, کامبیز, اسفیدانى, محمد رحیم. پیش بینی برند سازی فراگیر بر اساس رویکرد کیفی و کمی. , 1399; 31(شماره 2 (پیاپی 121)): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب