صادقی, تورج, لشکری, محمد, قائم مقامی تبریزی, خدیجه. (1390). بررسی تاثیر احساسات و ادراک از نام نشان تجاری (برند) در خرید عطرهای زنانه و مردانه. , 6(شماره 11), 115-142.
تورج صادقی; محمد لشکری; خدیجه قائم مقامی تبریزی. "بررسی تاثیر احساسات و ادراک از نام نشان تجاری (برند) در خرید عطرهای زنانه و مردانه". , 6, شماره 11, 1390, 115-142.
صادقی, تورج, لشکری, محمد, قائم مقامی تبریزی, خدیجه. (1390). 'بررسی تاثیر احساسات و ادراک از نام نشان تجاری (برند) در خرید عطرهای زنانه و مردانه', , 6(شماره 11), pp. 115-142.
صادقی, تورج, لشکری, محمد, قائم مقامی تبریزی, خدیجه. بررسی تاثیر احساسات و ادراک از نام نشان تجاری (برند) در خرید عطرهای زنانه و مردانه. , 1390; 6(شماره 11): 115-142.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب