پاکدل, محمدرضا, نایب زاده, شهناز, دهقان دهنوی, حسن. (1390). ارزیابی تاثیر بازارگرایی ، نوآوری و وفاداری مشتری بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردی: گروه پوشاک پل). , 6(شماره 10), 1-26.
محمدرضا پاکدل; شهناز نایب زاده; حسن دهقان دهنوی. "ارزیابی تاثیر بازارگرایی ، نوآوری و وفاداری مشتری بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردی: گروه پوشاک پل)". , 6, شماره 10, 1390, 1-26.
پاکدل, محمدرضا, نایب زاده, شهناز, دهقان دهنوی, حسن. (1390). 'ارزیابی تاثیر بازارگرایی ، نوآوری و وفاداری مشتری بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردی: گروه پوشاک پل)', , 6(شماره 10), pp. 1-26.
پاکدل, محمدرضا, نایب زاده, شهناز, دهقان دهنوی, حسن. ارزیابی تاثیر بازارگرایی ، نوآوری و وفاداری مشتری بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردی: گروه پوشاک پل). , 1390; 6(شماره 10): 1-26.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب