حقیقی کفاش, مهدی, اکبری, مسعود. (1390). اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان با استفاده ا ز مدل ECSI. , 6(شماره 10), 95-118.
مهدی حقیقی کفاش; مسعود اکبری. "اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان با استفاده ا ز مدل ECSI". , 6, شماره 10, 1390, 95-118.
حقیقی کفاش, مهدی, اکبری, مسعود. (1390). 'اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان با استفاده ا ز مدل ECSI', , 6(شماره 10), pp. 95-118.
حقیقی کفاش, مهدی, اکبری, مسعود. اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان با استفاده ا ز مدل ECSI. , 1390; 6(شماره 10): 95-118.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب