حقیقت منفرد, جلال, سرایی نیا, الهام. (1390). تدوین استراتژی نظام مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کارت امتیازی متوازن در شرکت ساپکو. , 6(شماره 10), 119-144.
جلال حقیقت منفرد; الهام سرایی نیا. "تدوین استراتژی نظام مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کارت امتیازی متوازن در شرکت ساپکو". , 6, شماره 10, 1390, 119-144.
حقیقت منفرد, جلال, سرایی نیا, الهام. (1390). 'تدوین استراتژی نظام مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کارت امتیازی متوازن در شرکت ساپکو', , 6(شماره 10), pp. 119-144.
حقیقت منفرد, جلال, سرایی نیا, الهام. تدوین استراتژی نظام مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کارت امتیازی متوازن در شرکت ساپکو. , 1390; 6(شماره 10): 119-144.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب