جلالی نظری, سید علی, حیدرزاده, کامبیز, سعید نیا, حمید رضا. (1399). تبین پدیدارشناسی مفهوم سرگردانی مشتریان در انتخاب برند های تجاری (بانک ها)با در نظر گرفتن متغیر ارزش ویژه برند و هزینه یابی بر مبنای فعالیت "پژوهش آمیخته". , 9(36), 53-65.
سید علی جلالی نظری; کامبیز حیدرزاده; حمید رضا سعید نیا. "تبین پدیدارشناسی مفهوم سرگردانی مشتریان در انتخاب برند های تجاری (بانک ها)با در نظر گرفتن متغیر ارزش ویژه برند و هزینه یابی بر مبنای فعالیت "پژوهش آمیخته"". , 9, 36, 1399, 53-65.
جلالی نظری, سید علی, حیدرزاده, کامبیز, سعید نیا, حمید رضا. (1399). 'تبین پدیدارشناسی مفهوم سرگردانی مشتریان در انتخاب برند های تجاری (بانک ها)با در نظر گرفتن متغیر ارزش ویژه برند و هزینه یابی بر مبنای فعالیت "پژوهش آمیخته"', , 9(36), pp. 53-65.
جلالی نظری, سید علی, حیدرزاده, کامبیز, سعید نیا, حمید رضا. تبین پدیدارشناسی مفهوم سرگردانی مشتریان در انتخاب برند های تجاری (بانک ها)با در نظر گرفتن متغیر ارزش ویژه برند و هزینه یابی بر مبنای فعالیت "پژوهش آمیخته". , 1399; 9(36): 53-65.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب