رشادت جو, حمیده, ابراهیم پور, امیر. (1399). ارائه مدل تأثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر رفتار مصرف‌کننده در استارت آپ‌های حوزه فناوری نوین. , 15(49), 23-37.
حمیده رشادت جو; امیر ابراهیم پور. "ارائه مدل تأثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر رفتار مصرف‌کننده در استارت آپ‌های حوزه فناوری نوین". , 15, 49, 1399, 23-37.
رشادت جو, حمیده, ابراهیم پور, امیر. (1399). 'ارائه مدل تأثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر رفتار مصرف‌کننده در استارت آپ‌های حوزه فناوری نوین', , 15(49), pp. 23-37.
رشادت جو, حمیده, ابراهیم پور, امیر. ارائه مدل تأثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر رفتار مصرف‌کننده در استارت آپ‌های حوزه فناوری نوین. , 1399; 15(49): 23-37.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب