محمدی, زهرا, خدایاری, فرانک, طوطیان, صدیقه. (1399). تأثیر محرک‌های جذابیت برند بر تعهد به برند و تبلیغات شفاهی مثبت با نقش میانجی‌گری هویت‌پذیری مصرف‌کننده از برند. , 15(49), 39-53.
زهرا محمدی; فرانک خدایاری; صدیقه طوطیان. "تأثیر محرک‌های جذابیت برند بر تعهد به برند و تبلیغات شفاهی مثبت با نقش میانجی‌گری هویت‌پذیری مصرف‌کننده از برند". , 15, 49, 1399, 39-53.
محمدی, زهرا, خدایاری, فرانک, طوطیان, صدیقه. (1399). 'تأثیر محرک‌های جذابیت برند بر تعهد به برند و تبلیغات شفاهی مثبت با نقش میانجی‌گری هویت‌پذیری مصرف‌کننده از برند', , 15(49), pp. 39-53.
محمدی, زهرا, خدایاری, فرانک, طوطیان, صدیقه. تأثیر محرک‌های جذابیت برند بر تعهد به برند و تبلیغات شفاهی مثبت با نقش میانجی‌گری هویت‌پذیری مصرف‌کننده از برند. , 1399; 15(49): 39-53.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب