خادمی, علی اکبر, بدری, احسان, فرازنده, هانیه. (1399). تأثیر قابلیت حسگری بازار بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری و سیستم مدیریت برند. , 15(49), 55-72.
علی اکبر خادمی; احسان بدری; هانیه فرازنده. "تأثیر قابلیت حسگری بازار بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری و سیستم مدیریت برند". , 15, 49, 1399, 55-72.
خادمی, علی اکبر, بدری, احسان, فرازنده, هانیه. (1399). 'تأثیر قابلیت حسگری بازار بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری و سیستم مدیریت برند', , 15(49), pp. 55-72.
خادمی, علی اکبر, بدری, احسان, فرازنده, هانیه. تأثیر قابلیت حسگری بازار بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری و سیستم مدیریت برند. , 1399; 15(49): 55-72.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب