فرمانی, مهدی, غفاری, محمد, زندی نسب, مصطفی. (1399). بررسی تأثیر تجربه و اطلاعات زیست‌محیطی بر نگرش و رفتار مصرف‌کنندگان آگاه به محیط‌زیست. , 22(11), 31-46. doi: 10.22034/jest.2019.43240.4605
مهدی فرمانی; محمد غفاری; مصطفی زندی نسب. "بررسی تأثیر تجربه و اطلاعات زیست‌محیطی بر نگرش و رفتار مصرف‌کنندگان آگاه به محیط‌زیست". , 22, 11, 1399, 31-46. doi: 10.22034/jest.2019.43240.4605
فرمانی, مهدی, غفاری, محمد, زندی نسب, مصطفی. (1399). 'بررسی تأثیر تجربه و اطلاعات زیست‌محیطی بر نگرش و رفتار مصرف‌کنندگان آگاه به محیط‌زیست', , 22(11), pp. 31-46. doi: 10.22034/jest.2019.43240.4605
فرمانی, مهدی, غفاری, محمد, زندی نسب, مصطفی. بررسی تأثیر تجربه و اطلاعات زیست‌محیطی بر نگرش و رفتار مصرف‌کنندگان آگاه به محیط‌زیست. , 1399; 22(11): 31-46. doi: 10.22034/jest.2019.43240.4605


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب