بهاری, جعفر, بهاری, شهلا, بذله, مرجان, بهاری, حامد. (1399). ارائة مدلی جهت تبیین ارزش ویژة برند مقاصد گردشگری (مطالعه موردی : شهر شیراز). , 17(67), 19-35.
جعفر بهاری; شهلا بهاری; مرجان بذله; حامد بهاری. "ارائة مدلی جهت تبیین ارزش ویژة برند مقاصد گردشگری (مطالعه موردی : شهر شیراز)". , 17, 67, 1399, 19-35.
بهاری, جعفر, بهاری, شهلا, بذله, مرجان, بهاری, حامد. (1399). 'ارائة مدلی جهت تبیین ارزش ویژة برند مقاصد گردشگری (مطالعه موردی : شهر شیراز)', , 17(67), pp. 19-35.
بهاری, جعفر, بهاری, شهلا, بذله, مرجان, بهاری, حامد. ارائة مدلی جهت تبیین ارزش ویژة برند مقاصد گردشگری (مطالعه موردی : شهر شیراز). , 1399; 17(67): 19-35.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب