- آذر، عادل، شربتی، راحیل، خدادادحسنی، سید حمید، 1393، رویکردی ترکیبی برای اجرای کارت امتیازی متوازن در محیط فازی، مهندسی صنایع و مدیریت شریف،دوری 1،شماره1،صص69-79.
- آذر، عادل، علی پوردرویشی، زهرا، 2007، بهبود سیستم کارت امتیازی متوازن براساس منطق فازی،سومین کنفرانس ملی مدیریت عملکرد جهاد دانشگاهی.
- امانی، جمشید، نجفی، حسین، فاطمی ، عادل، مجلسی ، مهدی،1390، توصیف و سنجش عملکرد سازمانها براساس مدل کارت امتیازی متوزن، پژوهشنامه مالیات، شماره11، صص197-219.
- اردشیر بهرستاقی، مریم، آزادنیا، امیرحسین، 1396،ارائه رویکردی از سیستم استنتاج فازی و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی وکارت امتیازی متوازن برای ارزیابی عملکرد سازمانی) مطالعه موردی شرکت فولادین ذوب آمل(، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر ،دانشکده مدیریت و حسابداری،پایان نامه کارشناسی ارشد.
- ایران زاده ،سلیمان،برقی،امیر، ،1388.ا رزیابی عملکرد سازمان با روش مدل کارت امتیازی متوازن،مجله مدیریت صنعتی دانشکده علوم انسانی دانشگاه ازاد اسلامی واحد سنندج،سال 4،ش 8.صص67-86.
- اسفندیار، اسماعیل،1394، ارزیابی عملکرد سازمانهای دولتی بر اساس مدل تعالی سازمانی بالدریج و بررسی رابطه آن با سلامت اداری کارکنان دستگاههای دولتی فیروزکوه، فصلنامه مدیریت،شماره 37صص138-115 .
- حسینیان، ش.، مجیدی، ع. و عامری، م.ع،1386. تأثیر طرح تعدیل نیروی انسانی بر عملکرد کارکنان از دیدگاه مدیران.فصلنامه پژوهش های مدیریت انتظامی، سال دوم، شماره3،صص296-311.
- حبیبی ،رضا، حیدری، سید عباس، کریمی زند، مهدی، 1394، ارزیابی عملکرد بانک ملی ایران بر اساس مدل شش وجهی کارت امتیازی متوازن(مطالعه موردی : شعب غرب شهر تهران(، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، دانشکده مدیریت گروه مدیریت بازرگانی، پایان نامه کارشناسی ارشد.
- حاجیان،امیر،احمدوند،علی محمد، مدل ارزیابی عملکرد سازمان های تحقیقات غیرصنعتی،1392، دوفصلنامه ی پژوهش های مدیریت منابع انسانی دانشگاه جامع امام حسین(ع) سال پنجم، شماره2،صص 81-105.
- حسینی پور، احسان، فراهانی فرد، سعید، فتحی، محمدرضا، 1396، ارزیابی عملکرد شعب بانک قوامین با استفاده ازکارت امتیازی متوازن پایدار، فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی و مشابهت، دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه قم، پایان نامه کارشناسی ارشد.
- داواریان، مریم، فدوی اصغری،عارفه،1395،سنجش عملکرد بانک ایران زمین با رویکرد مدل کارت امتیازی متوازن جدید )شش وجهی(، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، دانشکده مدیریت گروه مدیریت بازرگانی، پایان نامه کارشناسی ارشد.
- سمیع زاده ،رضا،چهارسوقی ،کمال،جهانیان ،سعید، 1387، ارائه مدلی به منظور ارزیابی عملکرد شرکت های حمل و نقل عمومی در ورود به تجارت الکترونیکی، پژوهش نامه حمل ونقل ریال شماره 4،ص333.
- سپهریان، احمد،1389، تعیین شاخص های استراتژیک ارزیابی عملکرد در شرکت های دولتی پروژه محور براساس مدل کارت امتیاز متوازن، پایان نامه کارشناسی MBA ، دانشگاه پیام نور.
- سینجلی، وحید، نعمتی زاده،سینا،مرجانی،امیر بابک، 1392، ارزیابی عملکرد بانک تجارت با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن،دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، پایان نامه کارشناسی ارشد.
- شفیعی، مرتضی، مومنی، منصور، کوچک دزفولی، مریم، 1397، مدیریت بهره وری،کارت امتیازی متوازن پایداردر ارزیابی سیستمهای مدیریت باتکیه بر رویکرد) DEMATEL-FANP مطالعه موردی: شرکتهای گاز استان فارس)،سال11،شماره44،صص123-156.
- شیخ زاده، ر.(1389). الگوی مفهومی مدیری عملکرد در سازمان های مأموریت محور. فصلنامه پژوهش های مدیریت منابع انسانی، دانشگاه جامع امام حسین )ع(، سال اول، شماره 2.
- شاهرودی،کامبیز،تدریس حسنی،معصومه، ارایه مدلی ریاضی به منظورانتخاب تامین کنندگان با استفاده از رویکرد تلفیقی تحلیل پوششی داده ها و هزینه کل مالکیت،1390،تحقیق در عملیات وکاربردهای آن،سال هشتم،شماره 3،صص71-81.
- فرج الهی، امیر سینا، سجادی فر، حسین،1396، طراحی سیستم ارزیابی عملکرد بانک ملی، رویکرد تلفیقی کارت امتیازی متوازن، شبیه سازی سیستم و تئوری بازی ها،دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهریار،پایان نامه کارشناسی ارشد.
- قاسمی،راحله، عالم تبریز، اکبر ، نیکنام ، منوچهر،1391، ارزیابی استراتژیک عملکرد با رویکرد کارت امتیاز متوازن پایدار (SBSC) )موردکاوی: شرکت توسعه ارتباطات اقتصادی ایلیا(،پایا نامه کارشناسی ارشد.
- فکریان، رضا، وحدت زاده،محمد علی، اولیاء، محمدصالح، 1396، ارزیابی استراتژیک عملکردی سازمان با به کارگیری کارت امتیازی متوازن پایدار و مجموع ساده وزین فازی (مطالعه موردی)، دانشگاه یزد،پردیس آزادی،پایان نامه کارشناسی ارشد.
- محمد هاشمی،زهرا ،1393، طراحی و استقرار نظام ارزیابی عملکرد با استفاده از مدل AHP،مجله کارافن،شماره 36،صص 1-10.
- کاپلان، رابرت، نورتون، دیوید، سازمان استراتژی محور، سازمان مدیریت صنعتی،تهران چاپ ششم، -ترجمه پرویز بختیاری،
- گرگابی،محمد حق شناس ،حیدری،علی،شاه حسینی ،محد علی،1396؛شناسایی ابعاد مدل های ذهنی تصمیم گیران استراتژیک در نهادهای حاکمیتی: مورد مطالعه نمایندگان مجلس شورای اسلامی،فصلنامه علوممدیریت ایران، سال دوازدهم، شماره 48 ، صص113-141.
- عالم تبریز، اکبر، رجبی، ایمان، حاجی بابا علی ،علی ،1388، سرمایه فکری، جلد اول،ایرن،ص 187.
- عالم تبریز، اکبر، محمدی امیر سالار، پیشوایی، میر سامان، 1392،ارزیابی پایداری صنعت معدن با رویکرد کارت امتیازی متوازن – تحلیل سلسله مراتبی(BSC-AHP)، فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی، شماره 28 ، صص21-040
- علی احمدی، علیرضا، فتح لله، مهدی، تاج الدین، ایرج،1388،نگرشی جامع بر مدیریت استراتژیک، چاپ 11،تهران انتشارات تولید دانش.
- عباسی، حامد، رجب زاده، علی، قنبری باغسیاه، رضا، عباس نژاد، محمد حسین،1393، مروری بر الگوهای تعالی و نقد و بررسی آنها، فصلنامه مطالعه مدیریت بر آموزش انتظامی، شمار 1،صص97-116.
- عبدالشاه، محمد، حسنی، فاطمه،1394، مقایسه کاربردهای کلی و معیارهای مدلهای بین المللی کیفیت و مدلهای رایج در ایران، نخستین همایش بین المللی جامع مدیریت ایران، تهران،مرکز همایشهای توسعه ایران.
- عباسپور قمی، بشیر، ربیعی مندجین، محمدرضا، 1393، بررسی میزان دستیابی به شاخصهای عملکردی بانک براساس کارت امتیازی متوازن جدید 6وجهی )مطالعه موردی شعب ممتاز شمال تهران بانک ملی ایران)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی،دانشکده مدیریت گروه مدیریت دولتی،پایان نامه کارشناسی ارشد.
- -محقر، علی، سید کلالی، نادر، سلیمانی دامنه، رضا، اخوان انوری، محمد رضا، 1390،معرفی مدلهای تعالی اروپا، آمریکایی و ژاپنی کیفیت و مطالعه تطبیقی آنها در معیار فرآیند، دومین همایش ملی مدیریت فرآیند سازمانی، تهران.
- نجاری، رضا، نذرمحمدی، محمد، بررسی تطبیقی بازخوردهای180،360،540،720، درجه در ارزیابی عملکرد کارکنان،1388، فصلنامه پژوهش های مدیریت منابع انسانی دانشگاه امام حسین(ع)، سال 2،شماره 1،صص 107-128.
- هادی نژاد، فرهاد، احمدی، محمد، قاسمی ،مهدی،طراحی الگوی ارزیابی عملکرد دانشجویان با رویکرد بازخورد 360 درجه ،1395،فصلناه مدیریت نظامی،سال 16،شماره 3،صص 1-33.
- هاشمی زاده همایونی، آناهیتا، فیض، داود، زارعی، عظیم، 1395، بررسی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی عملکرد بانک پاسارگاد با استفاده از مدل کارت امتیازی متوان و و تحلیل سلسله مراتبی فازی، دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه سمنان،پایان نامه کارشناسی ارشد.
- Amy H.I.Lee, Wen-Chin Chen, Ching-jan Chang,2006, A fuzzy AHP and BSC
- approach for evaluating industry in Taiwan. Expert Systems with Applications, Article in Press.
- Chai, Nan. (2009)Sustainability performance evaluation system in government: A balanced scorecard approach towards sustainable development. Springer Science & Business Media,
- -Epstein, M. J., & Wisner, P. S. (2001), Using a Balanced Scorecard to Implement Sustainability. Environmental Quality Management11(2), 1-10
- -Figge, F., Hahn, T., Schaltegger, S., & Wagner, M. (2002), The Sustainability Balanced Scorecard-Linking Sustainability Management to Business Strategy. Business Strategy and the Environment, 11(5), 269-284.
- -Figge, F., Hahn, T., Schaltegger, S., & Wagner, M. (2002), The Sustainability Balanced Scorecard-Linking Sustainability Management to Business Strategy. Business Strategy and the Environment, 11(5), 269-284.
- Gardner, Aimee K., Scott, Daniel J, Abdel Fattah,, Kareem R,2017, Do great teams think alike? An examination of team mental models and their impact on team performance, Surgery, Vo 161, Issue 5,pp 1203-1208.
- Hsu, C. W., Hu, A. H., Chiou, C-Y., & Chen T. C. (2011), Using the Forrester, J. W. (1971). Counterintuitive behavior of social systems. Technological Forecasting and Social Change, 3, 1-22.
- Hoque Zahirul (2004) "A, environmental uncertainty and performance measurement: impact -contingency model of the association between strategy on organizational performance" . International Business Review.
- HacAn Christine and konopaske Robert, bernardin JaHN (2006), predicting assessment GENTER performance with 360-degree Top-down and customer-based competency assessment, Human resourse management, VOL 45No3. Pp357-390.
- Laitinen,e.k.(2009) “Importance of performance Information in managerial work”. Industrial Management &Data Systems, Vol.109No.4, pp.550-569. -Laitinen, E.K. (2005). Microeconomic analysis of the balanced scorecard: a case of NOKIA corporation. International Journal of Productivity and Performance Management, 54(516), 325-339.
- Neely, A. and Adams, C. (2009). Perspectives on performance: The performance prism. Forthcoming in Journal of Cost Management.
- Neely, A.D. and other, M.1995, The Performance Prism, the Scorecard for Measuring andManaging Business Success, London: Prentice Hall.
- Papalexandris, A., Loannou, G. & Prastaces, G.P. (2004). Implementing the BSC in Greece: a software firms experience. Long rong planning, 37, 351-366
- -Papenhousen, C. & Einstein, W. (2006). Insights from the balanced scorecard implementing the balanced scorecard at a college of business. Measuring Business Excellences, 10(3), 15-22
- -Pisapia, J., Reyes-Guerra, D., & Coukos-Semmel, E. (2005). Developing the leader’s strategic mindset: Establishing the measures. Leadership Review, 5(1), 41-68
- Ritchie-Dunham, J. L., & Puente, L. M. (2008). Strategic clarity: actions foridentifying and correcting gaps in mental models. Long Range Planning, 41(5), 509-529.
- -Senge, P. M. (1992). Mental models. Planning review, 20(2), 4-44. Sterman, J. D. (2001). System dynamics modeling: tools for learning in a complex world. California management review, 43(4), 8-25.
- -Telvin , C.H. and Hooper, V. (2009) “Knowledge and information sharing in a Closed information environment”. Journal of knowledge management, Vol. 13 No,2 p24.
- Verbeeten, Frank H.M. & Boons, Arnick N.A.M.(2009), Strategic priorities, performance measures and performance: an empirical analysis in Dutch firms ,European
- Management Journal, 27 , p.114.
- Widener ,SallyK. 2006)" Associations between strateg icre source importance and Performance measureuse .The impact on firm performance , ManagementAccountingResearch
|