عبدالحسینی, محمد, روشندل اربطانی, طاهر, عقیلی, سید وحید. (1399). طراحی چارچوب سنجش اثربخشی تبلیغات شرکت‌های تولیدی محصولات بهداشتی ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام. , 15(شماره 2), 53-74.
محمد عبدالحسینی; طاهر روشندل اربطانی; سید وحید عقیلی. "طراحی چارچوب سنجش اثربخشی تبلیغات شرکت‌های تولیدی محصولات بهداشتی ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام". , 15, شماره 2, 1399, 53-74.
عبدالحسینی, محمد, روشندل اربطانی, طاهر, عقیلی, سید وحید. (1399). 'طراحی چارچوب سنجش اثربخشی تبلیغات شرکت‌های تولیدی محصولات بهداشتی ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام', , 15(شماره 2), pp. 53-74.
عبدالحسینی, محمد, روشندل اربطانی, طاهر, عقیلی, سید وحید. طراحی چارچوب سنجش اثربخشی تبلیغات شرکت‌های تولیدی محصولات بهداشتی ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام. , 1399; 15(شماره 2): 53-74.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب