رفیعیان, مجتبی, شمس, فاطمه. (1399). اندازه‌گیری تجربه کیفی افراد از منظر بصری خیابان با استفاده از روش مدیریت تجربه مشتری (CEM)؛ مورد پژوهشی: خیابان کریم‌خان زند، شیراز. , 12(44), 85-102.
مجتبی رفیعیان; فاطمه شمس. "اندازه‌گیری تجربه کیفی افراد از منظر بصری خیابان با استفاده از روش مدیریت تجربه مشتری (CEM)؛ مورد پژوهشی: خیابان کریم‌خان زند، شیراز". , 12, 44, 1399, 85-102.
رفیعیان, مجتبی, شمس, فاطمه. (1399). 'اندازه‌گیری تجربه کیفی افراد از منظر بصری خیابان با استفاده از روش مدیریت تجربه مشتری (CEM)؛ مورد پژوهشی: خیابان کریم‌خان زند، شیراز', , 12(44), pp. 85-102.
رفیعیان, مجتبی, شمس, فاطمه. اندازه‌گیری تجربه کیفی افراد از منظر بصری خیابان با استفاده از روش مدیریت تجربه مشتری (CEM)؛ مورد پژوهشی: خیابان کریم‌خان زند، شیراز. , 1399; 12(44): 85-102.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب