شهیدی, امیرحسین, نایب زاده, شهناز. (1400). بررسی نقش بخشش مصرف‌کننده در رابطه بین رفتارهای تجاوزگرانه برند و رفتارهای انطباقی مصرف‌کننده (مطالعه موردی: نمایندگی‌های شرکت ایران خودرو در شهر یزد). , 16(50), 21-41.
امیرحسین شهیدی; شهناز نایب زاده. "بررسی نقش بخشش مصرف‌کننده در رابطه بین رفتارهای تجاوزگرانه برند و رفتارهای انطباقی مصرف‌کننده (مطالعه موردی: نمایندگی‌های شرکت ایران خودرو در شهر یزد)". , 16, 50, 1400, 21-41.
شهیدی, امیرحسین, نایب زاده, شهناز. (1400). 'بررسی نقش بخشش مصرف‌کننده در رابطه بین رفتارهای تجاوزگرانه برند و رفتارهای انطباقی مصرف‌کننده (مطالعه موردی: نمایندگی‌های شرکت ایران خودرو در شهر یزد)', , 16(50), pp. 21-41.
شهیدی, امیرحسین, نایب زاده, شهناز. بررسی نقش بخشش مصرف‌کننده در رابطه بین رفتارهای تجاوزگرانه برند و رفتارهای انطباقی مصرف‌کننده (مطالعه موردی: نمایندگی‌های شرکت ایران خودرو در شهر یزد). , 1400; 16(50): 21-41.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب