نوروزی, حسین, طهماسبی آقبلاغی, داریوش. (1400). بررسی نقش تناسب خودپنداره بر وفاداری مشتریان بانک تجارت با میانجی‌گری تصویر و دلبستگی احساسی برند. , 16(50), 65-77.
حسین نوروزی; داریوش طهماسبی آقبلاغی. "بررسی نقش تناسب خودپنداره بر وفاداری مشتریان بانک تجارت با میانجی‌گری تصویر و دلبستگی احساسی برند". , 16, 50, 1400, 65-77.
نوروزی, حسین, طهماسبی آقبلاغی, داریوش. (1400). 'بررسی نقش تناسب خودپنداره بر وفاداری مشتریان بانک تجارت با میانجی‌گری تصویر و دلبستگی احساسی برند', , 16(50), pp. 65-77.
نوروزی, حسین, طهماسبی آقبلاغی, داریوش. بررسی نقش تناسب خودپنداره بر وفاداری مشتریان بانک تجارت با میانجی‌گری تصویر و دلبستگی احساسی برند. , 1400; 16(50): 65-77.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب