زمانی دادانه, شاهو, اسمعیلی, محمدرضا, زارعی, علی. (1400). تأثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر رفتار حمایتی از برند با نقش میانجی نگرش و احساسات اخلاقی مثبت هواداران. , 16(50), 79-95.
شاهو زمانی دادانه; محمدرضا اسمعیلی; علی زارعی. "تأثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر رفتار حمایتی از برند با نقش میانجی نگرش و احساسات اخلاقی مثبت هواداران". , 16, 50, 1400, 79-95.
زمانی دادانه, شاهو, اسمعیلی, محمدرضا, زارعی, علی. (1400). 'تأثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر رفتار حمایتی از برند با نقش میانجی نگرش و احساسات اخلاقی مثبت هواداران', , 16(50), pp. 79-95.
زمانی دادانه, شاهو, اسمعیلی, محمدرضا, زارعی, علی. تأثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر رفتار حمایتی از برند با نقش میانجی نگرش و احساسات اخلاقی مثبت هواداران. , 1400; 16(50): 79-95.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب