نایب زاده, شهناز, دهقان دهنوی, حسن, فیضی, محمد رضا. (1389). ارزیابی کیفیت خدمات بانک ملی با استفاده ازروش سروکوال از نظر مشتریان استفاده کننده از خدمات بانکداری الکترونیک ( مطالعه موردی: بانک ملی شهر یزد ). , 5(8), 141-165.
شهناز نایب زاده; حسن دهقان دهنوی; محمد رضا فیضی. "ارزیابی کیفیت خدمات بانک ملی با استفاده ازروش سروکوال از نظر مشتریان استفاده کننده از خدمات بانکداری الکترونیک ( مطالعه موردی: بانک ملی شهر یزد )". , 5, 8, 1389, 141-165.
نایب زاده, شهناز, دهقان دهنوی, حسن, فیضی, محمد رضا. (1389). 'ارزیابی کیفیت خدمات بانک ملی با استفاده ازروش سروکوال از نظر مشتریان استفاده کننده از خدمات بانکداری الکترونیک ( مطالعه موردی: بانک ملی شهر یزد )', , 5(8), pp. 141-165.
نایب زاده, شهناز, دهقان دهنوی, حسن, فیضی, محمد رضا. ارزیابی کیفیت خدمات بانک ملی با استفاده ازروش سروکوال از نظر مشتریان استفاده کننده از خدمات بانکداری الکترونیک ( مطالعه موردی: بانک ملی شهر یزد ). , 1389; 5(8): 141-165.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب