مرادی, عذرا, ندایی, امیر حسن, محقق, نادر. (1400). شناسایی ابعاد و مولفه های توسعه برندسازی فرهنگی در صنعت فیلم ایران: یک رویکرد اجتماعی. , 13(50), 185-198.
عذرا مرادی; امیر حسن ندایی; نادر محقق. "شناسایی ابعاد و مولفه های توسعه برندسازی فرهنگی در صنعت فیلم ایران: یک رویکرد اجتماعی". , 13, 50, 1400, 185-198.
مرادی, عذرا, ندایی, امیر حسن, محقق, نادر. (1400). 'شناسایی ابعاد و مولفه های توسعه برندسازی فرهنگی در صنعت فیلم ایران: یک رویکرد اجتماعی', , 13(50), pp. 185-198.
مرادی, عذرا, ندایی, امیر حسن, محقق, نادر. شناسایی ابعاد و مولفه های توسعه برندسازی فرهنگی در صنعت فیلم ایران: یک رویکرد اجتماعی. , 1400; 13(50): 185-198.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب