ابراهیمی, عبدالحمید, خیری, بهرام, یادگاری نیارکی, سمیه. (1388). ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرف کننده (شش طبقه محصول مصرفی در فروشگاه رفاه سطح شهر تهران). , 4(شماره 7), 159-184.
عبدالحمید ابراهیمی; بهرام خیری; سمیه یادگاری نیارکی. "ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرف کننده (شش طبقه محصول مصرفی در فروشگاه رفاه سطح شهر تهران)". , 4, شماره 7, 1388, 159-184.
ابراهیمی, عبدالحمید, خیری, بهرام, یادگاری نیارکی, سمیه. (1388). 'ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرف کننده (شش طبقه محصول مصرفی در فروشگاه رفاه سطح شهر تهران)', , 4(شماره 7), pp. 159-184.
ابراهیمی, عبدالحمید, خیری, بهرام, یادگاری نیارکی, سمیه. ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرف کننده (شش طبقه محصول مصرفی در فروشگاه رفاه سطح شهر تهران). , 1388; 4(شماره 7): 159-184.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب