رستمی زاد, سارا, حیدرزاده, کامبیز, لطفی زاده, فرشته. (1400). بررسی تفاوت تأثیر مشغولیت ذهنی با برند (مصرف محتوا و مشارکت در محتوا) در شبکه‌های اجتماعی بین نسل X و Y. , 16(51), 29-50.
سارا رستمی زاد; کامبیز حیدرزاده; فرشته لطفی زاده. "بررسی تفاوت تأثیر مشغولیت ذهنی با برند (مصرف محتوا و مشارکت در محتوا) در شبکه‌های اجتماعی بین نسل X و Y". , 16, 51, 1400, 29-50.
رستمی زاد, سارا, حیدرزاده, کامبیز, لطفی زاده, فرشته. (1400). 'بررسی تفاوت تأثیر مشغولیت ذهنی با برند (مصرف محتوا و مشارکت در محتوا) در شبکه‌های اجتماعی بین نسل X و Y', , 16(51), pp. 29-50.
رستمی زاد, سارا, حیدرزاده, کامبیز, لطفی زاده, فرشته. بررسی تفاوت تأثیر مشغولیت ذهنی با برند (مصرف محتوا و مشارکت در محتوا) در شبکه‌های اجتماعی بین نسل X و Y. , 1400; 16(51): 29-50.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب