صمدزاده, امیرحسین, عبدالوند, محمد علی, خون سیاوش, محسن. (1400). تأثیر تصویر برند، رفتاراخلاقی و کیفیت خدمات بر وفاداری بیماران با متغیر میانجی رضایت (مطالعه موردی: مراکز خصوصی چشم پزشکی تهران). , 16(51), 51-69.
امیرحسین صمدزاده; محمد علی عبدالوند; محسن خون سیاوش. "تأثیر تصویر برند، رفتاراخلاقی و کیفیت خدمات بر وفاداری بیماران با متغیر میانجی رضایت (مطالعه موردی: مراکز خصوصی چشم پزشکی تهران)". , 16, 51, 1400, 51-69.
صمدزاده, امیرحسین, عبدالوند, محمد علی, خون سیاوش, محسن. (1400). 'تأثیر تصویر برند، رفتاراخلاقی و کیفیت خدمات بر وفاداری بیماران با متغیر میانجی رضایت (مطالعه موردی: مراکز خصوصی چشم پزشکی تهران)', , 16(51), pp. 51-69.
صمدزاده, امیرحسین, عبدالوند, محمد علی, خون سیاوش, محسن. تأثیر تصویر برند، رفتاراخلاقی و کیفیت خدمات بر وفاداری بیماران با متغیر میانجی رضایت (مطالعه موردی: مراکز خصوصی چشم پزشکی تهران). , 1400; 16(51): 51-69.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب