خادمی, علی اکبر, برومندنسب, علی, فرازنده, هانیه. (1400). همکاری در برندسازی از طریق انگیزه مشارکتی مشتریان در رسانه‌های دیجیتال. , 16(51), 71-86.
علی اکبر خادمی; علی برومندنسب; هانیه فرازنده. "همکاری در برندسازی از طریق انگیزه مشارکتی مشتریان در رسانه‌های دیجیتال". , 16, 51, 1400, 71-86.
خادمی, علی اکبر, برومندنسب, علی, فرازنده, هانیه. (1400). 'همکاری در برندسازی از طریق انگیزه مشارکتی مشتریان در رسانه‌های دیجیتال', , 16(51), pp. 71-86.
خادمی, علی اکبر, برومندنسب, علی, فرازنده, هانیه. همکاری در برندسازی از طریق انگیزه مشارکتی مشتریان در رسانه‌های دیجیتال. , 1400; 16(51): 71-86.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب