درویش, مصیب. (1400). بررسی تأثیر اصالت رستوران بر ارزیابی مصرف‌کننده از ارزش‌های درک شده از محصول با توجه به نقش میانجی دلبستگی مکانی. , 16(51), 87-105.
مصیب درویش. "بررسی تأثیر اصالت رستوران بر ارزیابی مصرف‌کننده از ارزش‌های درک شده از محصول با توجه به نقش میانجی دلبستگی مکانی". , 16, 51, 1400, 87-105.
درویش, مصیب. (1400). 'بررسی تأثیر اصالت رستوران بر ارزیابی مصرف‌کننده از ارزش‌های درک شده از محصول با توجه به نقش میانجی دلبستگی مکانی', , 16(51), pp. 87-105.
درویش, مصیب. بررسی تأثیر اصالت رستوران بر ارزیابی مصرف‌کننده از ارزش‌های درک شده از محصول با توجه به نقش میانجی دلبستگی مکانی. , 1400; 16(51): 87-105.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب