هاشم نیا, شهرام, کریمی, اوژن, امامقلی, نازنین. (1400). ارائه مدل ارتباط برند – مشتری در شبکه اجتماعی اینستاگرام. , 16(51), 131-149.
شهرام هاشم نیا; اوژن کریمی; نازنین امامقلی. "ارائه مدل ارتباط برند – مشتری در شبکه اجتماعی اینستاگرام". , 16, 51, 1400, 131-149.
هاشم نیا, شهرام, کریمی, اوژن, امامقلی, نازنین. (1400). 'ارائه مدل ارتباط برند – مشتری در شبکه اجتماعی اینستاگرام', , 16(51), pp. 131-149.
هاشم نیا, شهرام, کریمی, اوژن, امامقلی, نازنین. ارائه مدل ارتباط برند – مشتری در شبکه اجتماعی اینستاگرام. , 1400; 16(51): 131-149.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب