ماجدی, نوید, شایق, امیرحسین. (1400). شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی الکترونیک در ارتقای برند مقاصد گردشگری سلامت. , 12(1), 79-91.
نوید ماجدی; امیرحسین شایق. "شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی الکترونیک در ارتقای برند مقاصد گردشگری سلامت". , 12, 1, 1400, 79-91.
ماجدی, نوید, شایق, امیرحسین. (1400). 'شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی الکترونیک در ارتقای برند مقاصد گردشگری سلامت', , 12(1), pp. 79-91.
ماجدی, نوید, شایق, امیرحسین. شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی الکترونیک در ارتقای برند مقاصد گردشگری سلامت. , 1400; 12(1): 79-91.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب