ربانی, رومینا, جلالی, سید مهدی, مهرمنش, حسن. (1399). طراحی و تبیین مدل برند شهری به منظور ایجاد برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد. , 31(شماره 4 (پیاپی 123)), -.
رومینا ربانی; سید مهدی جلالی; حسن مهرمنش. "طراحی و تبیین مدل برند شهری به منظور ایجاد برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد". , 31, شماره 4 (پیاپی 123), 1399, -.
ربانی, رومینا, جلالی, سید مهدی, مهرمنش, حسن. (1399). 'طراحی و تبیین مدل برند شهری به منظور ایجاد برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد', , 31(شماره 4 (پیاپی 123)), pp. -.
ربانی, رومینا, جلالی, سید مهدی, مهرمنش, حسن. طراحی و تبیین مدل برند شهری به منظور ایجاد برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد. , 1399; 31(شماره 4 (پیاپی 123)): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب